پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

بهترین ترکیب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا + عکس

  • کد خبر: ۱۶۴۷۰۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
بهترین ترکیب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا + عکس
تیم منتخب لیگ قهرمانان تاریخ توسط ChatGPT (هوش مصنوعی) معرفی شد. اما طرفداران از این انتخاب راضی نیستند و برخی حتی هوش مصنوعی را «دیوانه» خطاب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ChatGPT با ترکیب ۴-۳-۳ مورد علاقه چندین مربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا از جمله کارلو آنچلوتی، تیم منتخب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را ساخت.
در دروازه مانوئل نویر ستاره بایرن‌مونیخ است که دو بار قهرمان این رقابت‌ها شده است. کافو، اسطوره میلان، در دفاع راست قرار دارد که یک بار هم جام را به دست آورده بود. روبرتو کارلوس، نماد رئال مادرید، با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پست دفاع چپ قرار دارد؛ و در دفاع میانی فرانتس بکن‌باوئر و پائولو مالدینی قرار دارند که باهم هشت قهرمانی باورنکردنی را به خود اختصاص داده‌اند.
خط هافبک توسط ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا، که چهار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، و آندرس اینیستا پر شده است. زین‌الدین زیدان نیز در خط هافبک حضور دارد که یک بار به عنوان بازیکن آن را به دست آورد و سه بار متوالی هم به عنوان سرمربی رئال مادرید جام را بالای سر برد.
در جلو، کریم بنزما برنده پنج عنوان قهرمانی پرچم‌دار است. کریستیانو رونالدو، دوست سابقش در رئال که او هم پنج بار برنده شده، به او ملحق می‌شود؛ و آخرین مهره کسی نیست جز لیونل مسی که چهار بار با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
با این حال، برخی از طرفداران از حذف نام‌های بزرگ دیگر از لیست ناراحت هستند.
یکی از هواداران نوشت: «ChatGPT دیوانه است! بنزما را حذف کنید و لوئیس سوارس، ساموئل اتوئو یا دیدیه دروگبا را جایگزین او کنید. دنی آلوس به مراتب بهتر از کافو است.» دیگری گفت: «تا وقتی مودریچ هست زیدان چرا؟» شخص بعدی اشاره کرد: «لواندوفسکی به جای بنزما و مارسلو به جای روبرتو کارلوس.» و دیگری افزود: «شما باید به بازیکنان رئال احترام بگذارید. کاسمیرو، کارواخال، راموس، کروس.»

بهترین ترکیب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->